Z kraju 29 kwietnia 2020

T-Mobile znów z polską piłką

T-Mobile Polska podpisał kontrakt z Polskim Związkiem Piłki Nożnej. Na jego mocy będzie sponsorem reprezentacji do końca 2022 roku.

Dzięki temu T-Mobile uzyskał możliwość posługiwania się tytułem sponsorskim w odniesieniu do kilku podmiotów. Nie tylko drużyny narodowej seniorów, ale i reprezentacji Polski U-21, kadr młodzieżowych i kobiecych. Ponadto operator został również partnerem serwisu „Łączy nas piłka”, gdzie publikowane są najważniejsze informacje dotyczące naszych drużyn narodowych i klubowych.

– Wszyscy marzymy o tym, aby piłka powróciła na nasze stadiony, by znów móc kibicować naszej reprezentacji. Chcemy tych emocji i liczymy, że jak najwcześniej powrócą. Szczególnie, że mamy nowego gracza w drużynie narodowej – spółka T-Mobile Polska dołączyła do grona oficjalnych sponsorów reprezentacji Polski. Serdecznie raz jeszcze witamy na pokładzie i liczymy, że niedługo zobaczymy się na stadionach – powiedział prezes PZPN, Zbigniew Boniek.

– Polski Związek Piłki Nożnej od lat dba o rozwój tej dyscypliny, szkolenie trenerów, sędziów, a przede wszystkim tysięcy młodych piłkarzy i piłkarek. Poprzez podpisanie umowy sponsorskiej chcemy wesprzeć ich w tych działaniach. W T-Mobile stale łączmy ludzi i dostarczamy im emocji, dlatego z przyjemnością zostaliśmy sponsorem drużyny narodowej. Nawet jeżeli obecnie nie możemy uczestniczyć w wielkich wydarzeniach sportowych, wciąż możemy doświadczać radości z futbolu. Dopóki piłka w grze, jesteśmy jedną drużyną, dlatego chcemy wspierać kadrę, zarówno w pięknych, jak i nie najłatwiejszych chwilach – powiedział Andreas Maierhofer, prezes zarządu T-Mobile Polska.

W związku z zawartą umową, od pierwszego meczu reprezentacji Polski w 2020, logo T-Mobile pojawi się na bandach reklamowych na stadionach, a także na ściankach konferencyjnych, ekranach, autobusie reprezentacji, zaproszeniach, biletach, plakatach. Będzie ono także umieszczone na stronie internetowej PZPN oraz na portalu Łączy Nas Piłka.

Sponsoring reprezentacji Polski otwiera przed T-Mobile również inne możliwości – operator planuje wprowadzenie specjalnych promocji i nowych ofert dla swoich klientów, które ułatwią im bycie jeszcze bliżej sportowych emocji.